Catman Polska jest specjalistyczną firmą szkoleniowo - doradczą, ukierunkowaną na wszechstronny rozwój praktycznych umiejętności i kompetencji pracowników działów sprzedaży, zakupów, obsługi klienta.
Specjalizujemy się w obszarze szkoleń z zakresu zarządzania, coachingu, sprzedaży, obsługi klienta, merchandisingu, zarządzania kategorią oraz negocjacji kupieckich.
Oferowane przez nas usługi to precyzyjnie budowane procesy szkoleniowo - doradcze, których powstanie poprzedza szczegółowa analiza potrzeb. Dzięki temu cele biznesowe klienta stają się naszymi celami.
Współpracujemy tylko z najlepszymi trenerami, którzy po serii szkoleń wewnętrznych otrzymują certyfikację trenerską spółki. Eksperci Catman Polska to praktycy - specjaliści w swojej dziedzinie o bogatym doświadczeniu zawodowym.
Szkolenia ściśle dopasowane do potrzeb:
- Realizowane przez nas szkolenia organizowane są dla jednej firmy i jednego działu i uwzględniają specyfikę pracującego w nim zespołu.
- W oparciu o potrzeby działu oraz rozwój kompetencji pracowników budujemy programy szkoleniowe.
- Następnie programy poddajemy weryfikacji szefom działów oraz specjalistom ds. zasobów ludzkich.
- Dopiero na bazie tak przygotowanych i zweryfikowanych programów realizujemy warsztaty szkoleniowe.
- Niechętnie podejmujemy się prowadzenia szkoleń oderwanych od efektów prac operacyjnych i nie mających wpływu na podniesienie efektywności.
- Staramy się budować program szkolenia po rozmowach z szefami działów i uczestnikami, tak aby dostosować je maksymalnie do ich potrzeb i środowiska, w którym pracują.
Praktyczny warsztat
Na podstawie diagnozy potrzeb szkoleniowych, po uzgodnieniu ze zleceniodawcą tematyki oraz zakresu szkolenia opracowujemy program szkolenia oraz dokonujemy wyboru metod dydaktycznych.
Podstawową metodą naszej pracy jest warsztat, czyli trenowanie przez uczestników różnych umiejętności w symulowanych sytuacjach opartych na scenariuszach z realnych przykładów z pracy.
Wykorzystujemy aktywne metody warsztatowe - uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w grach, symulacjach i analizują rzeczywiste przypadki z własnego przedsiębiorstwa. Za szkoleniem według tego modelu stoi nasze przekonanie, że jeżeli uczestnik osobiście doświadczy pozytywnych rezultatów treningu, to w ślad za tym nastąpi trwała zmiana jego postaw i umiejętności przez co zwiększa się jego efektywność.